مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 06:272020-03-03سياسي

انتشار آرا یکی از اقدامات مفید پژوهشگاه قوه قضاییه است


اگر آرا به صورت به روز و حداکثری منتشر شود، به تعبیری انقلاب حقوقی صورت گرفته و نظام آموزشی را به سمت مسائل کاربردی و مورد نیاز می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حجت اله علم الهدی رییس پژوهشگاه قوه قضاییه با حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از مسایل بسیار مهم داشتن رویکرد ارزشی در مسایل است که خوشبختانه این امر در پژوهشگاه قوه قضاییه عملیاتی شده اظهار کرد: یکی از کارهای اساسی معاونت حقوقی تدوین پیش نویس لوایح قضایی است و این معاونت بدون پشتیبانی پژوهشگاه نمی تواند لایحه بنویسد.

معاون حقوقی قوه قضاییه گفت: سعی بر این بوده که در معاونت حقوقی قوه قضاییه هر دستورالعمل و آیین نامه و لایحه به صورت متقن و قانونی همراه با بعد ارزشی تدوین شود.

مصدق با اشاره به اینکه رویکرد بنده علمی و پژوهشی است، گفت: نکته مهمی که رییس قوه قضاییه از پژوهشگاه قوه قضاییه انتظار دارد این است که فعالیت پژوهشگاه کاربردی و در راستای نیاز قوه قضاییه باشد.

خروجی تحقیقات پژوهشگاه باید مشکلی از مشکلات قوه قضاییه را برطرف کند و در این راستا نشست های نقد رای نیز باید تقویت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آرا یکی از اقدامات مفید پژوهشگاه قوه قضاییه است

انتشار آرا یکی از اقدامات مفید پژوهشگاه قوه قضاییه است