مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-03پزشكي

آزمایشگاه های خصوصی امکانات آزمایش کرونا را ندارند


معاون بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: آزمایشگاه های خصوصی استان مجوز و امکانات فنی لازم برای انجام آزمایش کرونا ویروس را نداشته و هر اقدامی در این ارتباط تخلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته  اعلام کرد که 300 هزار اکیپ با همکاری بسیج و مراکز درمانی برای غربالگری کرونا و بیماریابی خانه به خانه مردم از دو روز آینده را در دستور کار قرار می دهیم.

وی گفت: پس از جلسه با روسای دانشگاه ها علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس با کمک سازمان بسیج، این 300 هزار اکیپ را به لوازم مورد نیاز بیماریابی تجهیز می کنیم.

در ارتباط با کیفیت اجرای این طرح در مازندران با حامد روحانی زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران، گفت وگو کردیم.

وی با اعلام اینکه هنوز جزییات این طرح به دانشگاه علوم پزشکی مازندران ابلاغ نشده است، خاطر نشان کرد: در صورت دریافت ابلاغیه این موضوع به اطلاع مردم رسانده و درباره نحوه اجرای آن صحبت می کنیم.

 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در ادامه از اجرای تب سنجی با عنوان ارزیابی کرونا ویروس در خیابان رازی سوم کلینیک مصطفویان خبر داد و گفت: ویزیت افراد زیرنظر متخصصان عفونی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه های خصوصی امکانات آزمایش کرونا را ندارند

آزمایشگاه های خصوصی امکانات آزمایش کرونا را ندارند