مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:402020-03-03دانش

مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ساخته می شود


مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساخته خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مراسم کلنگ زنی مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور اسماعیل قادری فر مدیر کل دفتر تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سه شنبه 13 اسفند ماه برگزار می شود.

مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ساخته خواهد شد تا در شرق تهران مرکزی برای مراجعه نوآوران وفناوران علاقمند به علم اندوزی و کارآفرینی با سهولت و امکانات متنوع در دسترس باشد.

اسماعیل خان میرزا مدیر دفتر توسعه فناوری و تجاری سازی دانشگاه علم و صنعت ایران در همین رابطه گفت: همه خدمات مورد نیاز در اکوسیستم نوآوری و فناوری از طریق این مجتمع در دسترس قرار می گیرد و علاقمندان راهنمایی های لازم را در این زمینه دریافت خواهند کرد.

این افراد هم می توانند از خدمات خود مجتمع استفاده کرده یا در صورت تمایل و نیاز به مجموعه های دیگری مثل صندوق های پژوهش و فناوری در سراسر کشور معرفی شوند.

به گفته مدیر دفتر توسعه فناوری و تجاری سازی دانشگاه علم و صنعت ایران از جمله خدمات ارائه شده در این مرکز می توان به تامین مالی، مشاوره کسب و کار، تامین فضای فیزیکی، مشاوره تهیه طرح کسب و کار، توانم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ساخته می شود

مجتمع خدمات فناوری دانشگاه علم و صنعت ساخته می شود