مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-03اجتماعي

این 4 قشر بیشترین آمار ناهنجاری های قامتی را دارند


مدیرمرکز حرکات اصلاحی دانشگاه رازی، میزان شیوع ناهنجاری های قامتی و اسکلتی بین دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و دندانپزشکان را بسیار بالا دانست.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرمرکز حرکات اصلاحی دانشگاه رازی، میزان شیوع ناهنجاری های قامتی و اسکلتی بین دانش آموزان، دانشجویان، کارمندان و دندانپزشکان را بسیار بالا دانست.

فرزانه گندمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به افتتاح اولین مرکز حرکات اصلاحی آکادمیک کشور در دانشگاه رازی، اظهارکرد: آمار بالای برخی ناهنجاری های قامتی و اسکلتی بین دانشجویان و برخی اقشار همچون دانش آموزان، کارمندان و داندانپزشکان زمینه ای شد تا تصمیم به راه اندازی این مرکز بگیریم.

وی تصریح کرد: براساس مطالعاتی که اخیرا روی قشر کارمند در یکی از استان های کشور انجام گرفته، از هر100 کارمند 60 نفر دارای ناهنجاری گودی کمر و انحراف ستون فقرات و 50 نفر نیز دارای ناهنجاری سر به جلو و گردن درد بوده اند.

مدیر مرکز حرکات اصلاحی دانشگاه رازی اضافه کرد: هرچند مطالعات زیادی در این زمینه بین قشر دانش آموزان و دانشجویان انجام شده و درصدهای متفاوتی نیز عنوان شده، اما در مجموع طبق این مطالعات میزان شیوع ناهنجاری های اسکلتی در بین این قشر هم بسیار بالاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این 4 قشر بیشترین آمار ناهنجاری های قامتی را دارند

این 4 قشر بیشترین آمار ناهنجاری های قامتی را دارند