مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:102020-03-03اقتصادي

استفاده از حمل ونقل عمومی قزوین روزانه یک چهارم کاهش یافت


طبق آمار اتوبوسرانی بعد از شیوع ویروس کرونا در قزوین، شهروندانی که از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده می کنند از روزانه 60 هزار نفر به 15 هزار نفر رسیده اند.

- ایسنا/قزوین سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: طبق آمار اتوبوسرانی بعد از شیوع ویروس کرونا در قزوین، شهروندانی که از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده می کنند از روزانه 60 هزار نفر به 15 هزار نفر رسیده اند.

مهدیه سادات قافله باشی سخنگوی شورای شهر قزوین در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات صورت گرفته مدیریت شهری برای پیشگیری از بیماری کرونا، تصریح کرد: با توجه به این که جلسات بودجه در شورای شهر قزوین در حال برگزاری است مبلغ 2 میلیارد تومان مصوب کردیم و طرح دادیم که مدیریت شهری بتواند در حوزه مقابله با شیوع کرونا از این مبلغ هزینه کند.

وی افزود: نصب تبلیغات شهری با موضوع طرح های آموزشی و هشداردهنده در تقاطع های هم سطح و غیرهمسطح و زیرگذرها، نصب بیلبوردهای شهری با همکاری ستاد مبارزه با بیماری کرونا، تهیه بروشور و توزیع تبلیغات بین شهروندان در سطح شهر، بازارها و مکان هایی که در حیطه وظایف ما بوده، بخشی از اقدامات صورت گرفته است.

سخنگوی شورای شهر قزوین اظهار کرد: خانه فرهنگ ها، فرهنگسرا، قرائت خانه و اماکن ورزشی تحت پوشش شهرداری و دهکده طبیعت نیز تا 15 اسفندماه همزمان با سراسر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از حمل ونقل عمومی قزوین روزانه یک چهارم کاهش یافت

استفاده از حمل ونقل عمومی قزوین روزانه یک چهارم کاهش یافت