مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 01:302020-03-02سياسي

تغییر لیست مشمولان «بسته معیشتی» در خرداد 99 


سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به بررسی دو مرحله ای وضعیت مشمولان طرح حمایت معیشتی در خرداد و آذر هر سال، تاکید کرد که لیست مشمولان این طرح خرداد99 دستخوش تغییر خواهد شد.

- سخنگوی شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی با اشاره به بررسی دو مرحله ای وضعیت مشمولان طرح حمایت معیشتی در خرداد و آذر هر سال، تاکید کرد که لیست مشمولان این طرح خرداد99 دستخوش تغییر خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین میرزایی با اشاره به پیشنهاد مجلس مبنی بر تلفیق یارانه نقدی و معیشتی و پرداخت ادغامی آن به مشمولان اظهار کرد: این بحث در مجلس مطرح و ادله مختلفی نیز مورد توجه قرار گرفت اما بعد از منتفی شدن آن، قرار شد سال آینده 78 میلیون ایرانی یارانه 45500 هزار تومانی را دریافت و 60 میلیون ایرانی طرح حمایت معیشتی را بگیرند.

وی در خصوص ادله دولت در راستای رد طرح ادغام این دو یارانه گفت: ما در وزارت تعاون 60 میلیون نفری که اولویت بالاتر برای دریافت یارانه حمایت معیشتی را داشتند، شناسایی کرده بودیم و اگر سهم این افراد کم می شد و مبلغ 100 هزار و 500 تومان برای خانوار یک نفره به 72 هزار تومان تقلیل پیدا می کرد، افراد ضرر می کردند.

میرزایی ادامه داد: بسیاری افراد مشمول در استانهای محروم و مناطق روستایی و حاشیه شهرها بودند و ما آن ها را در زندگی روزمره رصد نکردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر لیست مشمولان «بسته معیشتی» در خرداد 99 

تغییر لیست مشمولان «بسته معیشتی» در خرداد 99