مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 21:502020-03-02بين الملل

پیروزی احتمالی نتانیاهو در انتخابات اسراییل بدون کسب اکثریت


منابع رسانه ای در سرزمین های اشغالی از پیروزی احتمالی ائتلاف نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی خبر دادند ولی با این حال او همچنان از به دست آوردن اکثریت لازم برای تشکیل دولت بازماند.

- منابع رسانه ای در سرزمین های اشغالی از پیروزی احتمالی ائتلاف نتانیاهو در انتخابات پارلمانی رژیم صهیونیستی خبر دادند ولی با این حال او همچنان از به دست آوردن اکثریت لازم برای تشکیل دولت بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از الجزیره، نتایجی که از نظرسنجی ها پس از رای گیری به دست آمده نشان می دهد که احزاب راستگرا به ریاست حزب لیکود 60 کرسی پارلمان 120 عضوی این رژیم را به دست خواهند آورد که یک کرسی تا حد نصاب لازم برای به دست آوردن اکثریت کنست فاصله دارد.

بنا بر این گزارش ها، احزاب میانه رو و جریان های چپ گرا در سرزمین های اشغالی نیز به ریاست حزب آبی و سفید به همراه فهرست عربی 54 کرسی پارلمان را در اختیار خواهند داشت و حزب اسراییل خانه ما به رهبری لیبرمن نیز شش کرسی به دست خواهد آورد.

بنا بر این گزارش، حزب لیکود که رهبری آن را بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برعهده دارد به تنهایی 37 کرسی پارلمان را در اختیار خواهد گرفت و ائتلاف بنی گانتس، رقیب انتخاباتی نتانیاهو 33 کرسی به دست خواهد آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی احتمالی نتانیاهو در انتخابات اسراییل بدون کسب اکثریت

پیروزی احتمالی نتانیاهو در انتخابات اسراییل بدون کسب اکثریت