مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 21:162020-03-02پزشكي

نیازهای دانشگاه علوم پزشکی کاشان برطرف می شود


محمد توکلی دوشنبه شب در برنامه زنده رادیویی هرخانه، یک پایگاه سلامت از تشکیل کمیته ای برای بررسی مشکلات نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد و افزود: این کمیته در مورد فرسایش و استخدام نیرو و همچنین مشکلاتی که گریبان گیر آنهاست، تشکیل شده تا بتواند حمایت های اداری و مالی انجام دهد.

وی با اشاره به تامین زیرساخت های سرمایه ای در کاشان بیان کرد: مهم ترین آن اختصاص یک دستگاه سی تی اسکن به کاشان است؛ زیرا تنها تنها یک دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی وجود دارد و تا پایان هفته جاری شاهد بهره برداری از این دستگاه خواهیم بود.

نماینده ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مدیریت امور اجرایی بیماری کرونا در منطقه کاشان، نبود آزمایشگاه برای تشخیص بیماری کووید 19 را از جمله نگرانی های مسوولان بهداشت و درمان منطقه برشمرد و اضافه کرد: در تلاش هستیم با همکاری مسوولان دانشگاه علوم پزشکی، این آزمایشگاه در شهرستان کاشان راه اندازی شود تا آزمایش ها خیلی زود انجام و تکلیف بیماران مشخص شود.

وی یادآور شد: در 2 روز گذشته کمیته هایی در بخش های پشتیبانی، تامین نیازهای لجستیکی، درمان، بهداشت، آموزش و اطلاع رسانی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای دانشگاه علوم پزشکی کاشان برطرف می شود

نیازهای دانشگاه علوم پزشکی کاشان برطرف می شود