مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 16:552020-03-02اجتماعي

ضبط برنامه برای دانش آموزان اصفهانی در مرکز تحقیقات معلمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با احداث یکی از مجهزترین استودیو های کروماکی اقدام به ضبط تدریس دروس مختلف و تولید محتواهای آموزشی و پرورشی جهت استفاده دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اصفهان، محمد اعتدادی اظهار داشت: با عنایت به ضرورت توجه به آموزش در بستر فضای مجازی و در راستای استمرار یادگیری و آموزش غیر حضوری، اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با احداث یکی از مجهزترین استودیوهای کروماکی اقدام به ضبط تدریس دروس مختلف و تولید محتواهای آموزشی و پرورشی جهت استفاده دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: لازم به ذکر است محتوای تولید شده با بهره گیری از مجرب ترین معلمان و دبیران هر درس در استان و نظارت سرگروه های آموزشی با استفاده از امکانات استودیوی مجازی با کیفیت بالا تولید و بزودی از طریق بستر فضای مجازی و شبکه های داخلی، پورتال آموزش وپرورش استان و سامانه erp در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: مشارکت و همراهی مدیران، معلمان و به ویژه اولیای دانش آموزان برای  استفاده از این سامانه باعث رفع نگرانی خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط برنامه برای دانش آموزان اصفهانی در مرکز تحقیقات معلمان

ضبط برنامه برای دانش آموزان اصفهانی در مرکز تحقیقات معلمان