مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-02اجتماعي

بهزیستی مازندران مشاوره کاهش استرس کرونا ارائه می کند


فرزاد گوهردهی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مشاوره کاهش استرس کرونا به مددجویان بهزیستی در پی افزایش نگرانی و بار سنگین روانی پیرامون ابتلا به ویروس کرونا است تا بتواند جامعه هدف بهزیستی که از اقشار آسیب پذیر هستند را راهنمایی کند.

وی ادامه داد : مشاوره کاهش استرس از طریق سامانه تلفنی 1480 صدای مردم و شماره 123 اورژانس اجتماعی است که از ساعت 8 صبح تا 10 شب قادر به ارائه مشاوره روانشناسی هستند.

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: 15 نفر از متخصصین مشاوره و روانشناس در این سامانه حضور خواهند داشت و در زمینه کاهش استرس بیماری کرونا مشاوره خواهند داد.

به گفته گوهردهی این سامانه صرفا مربوط به مشاوره کرونایی خلاصه نمی شود و مددجویان بهزیستی و حتی افراد عادی می توانند مسائل روحی و فشارهای روانی و دیگر آسیب های اجتماعی خود را با مشاوردرمیان بگذارند.

وی همچنین اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران چندین پزشک نیز در مراکز مشاوره حاضر بوده و با همکاری مشاوران مرکز تلفنی خدمات بهداشتی نیز ارائه می کنند.

مدیکل بهزیست مازندران یکی از اهداف استقرار تیم های مشاوره در سامانه تلفنی بهزیستی عدم حضور فیزیکی مددجویان و مردم مازندران برای دریافت خدمات مشاوره است که در راستای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهزیستی مازندران مشاوره کاهش استرس کرونا ارائه می کند

بهزیستی مازندران مشاوره کاهش استرس کرونا ارائه می کند