مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 15:302020-03-02اقتصادي

صنایع کرونا زده و اهمیت مهلت دهی دولت به پرداخت مالیات و حق بیمه تولیدکنندگان


عضو هیأت مدیره اتحادیه تولید و صادرات پوشاک با بیان اینکه در سال رونق تولید باید برنامه ریزی دقیقی از سوی دولت برای حفظ تولید و اشتغال کشور صورت گیرد، - مجید افتخاری نیا در گفت وگو با خبرنگار صنعت خبرگزاری فارس با بیان اینکه صنعت پوشاک و اصناف در شرایط بدی درگیر موضوع کرونا شده اند، گفت: برای حل این مشکل، هیچ بسته حمایتی از طرف دولت ارائه نشده، در حالی که بخش خصوصی نگران حفظ اشتغال و نیز پرداخت حقوق و مزایای شب عید کارگرانش است.

  وی تأکید کرد: در این وضعیت دولت باید از تولیدکنندگان حمایت کند، به طوری که حداقل در بحث مالیات ها و یا تأمین اجتماعی تمهیداتی برای بخش تولید اندیشیده شود.

  افتخاری نیا با بیان اینکه در حال حاضر نگران ورشکستگی بسیاری از اصناف هستیم، گفت: در سالی که به عنوان رونق تولید نامگذاری شده، باید برنامه ریزی دقیقی از سوی دولت برای حفظ تولید و اشتغال کشور صورت گیرد.

  به گفته عضو هیأت مدیره اتحادیه تولید و صادرات پوشاک، بخش تولید حدود سه ماه درگیر حوادث مختلف از جمله افزایش قیمت بنزین، شهادت سردار سلیمانی و همچنین سقوط هواپیما بود و حالا نیز با موضوع کرونا درگیر است.

  وی تأکید کرد: دولت باید در زمینه نحوه پرداخت مالیات تولیدکنندگان تجدیدنظر کند و در عین حال، سازمان تأمین اجتماعی نیز باید برای دو ماه پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع کرونا زده و اهمیت مهلت دهی دولت به پرداخت مالیات و حق بیمه تولیدکنندگان

صنایع کرونا زده و اهمیت مهلت دهی دولت به پرداخت مالیات و حق بیمه تولیدکنندگان