مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 15:202020-03-02ورزشي

اجاره بهای اماکن ورزشی دولتی از مستأجران اخذ نمی شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه ورزش و جوانان حدود 100 مکان ورزشی استجاری در اختیار دارد، گفت: با توجه به تعطیلی این مراکز به خاطر کرونا، - علی خلیلی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا از زمان اعلام کشوری، مراکز ورزشی استان زنجان تعطیل شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه هدف از تعطیلی این مراکز تامین سلامتی جامعه ورزشی بوده است، تصریح کرد: با گذشت پیک این ویروس اماکن ورزشی بازگشایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف از ورزش، ایجاد نشاط و سلامتی در جامعه است، اضافه کرد: در چنین شرایطی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم تعطیلی اماکن ورزشی می تواند بهترین تصمیم برای تداوم سلامتی در جامعه و مقابله با شیوع این بیماری است.

خلیلی با اشاره به اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان حدود 100 مکان استیجاری شامل استخر و باشگاه و .

دارد، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی اماکن ورزشی به علت کرونا اجاره بهای اماکنی که در اختیار این اداره کل است، اخذ نخواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: در همین راستا انتظار داریم که یک سری باشگاه های خصوصی هم در صورت امکان  اجاره بهای خود را در مدتی که این اماکن تعطیل است، اخذ نکنند، چرا که تنها منبع درآمد آنهاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجاره بهای اماکن ورزشی دولتی از مستأجران اخذ نمی شود

اجاره بهای اماکن ورزشی دولتی از مستأجران اخذ نمی شود