مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 14:352020-03-02اقتصادي

پروژه های آبخیزداری آزادشهر با اعتبار 17 میلیارد ریال در حال اجرا است


رییس منابع طبیعی و آبخیزداری آزادشهر گفت: در راستای حلوگیری از خسارت های احتمالی ناشی از وقوع سیل پروژه های آبخیزداری شهرستان با حجم 7 هزار و 800 متر مکعب و اعتبار 17 میلیارد ریال در حال اجرا است.

- جلال عجم امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به وقوع سیل در اوایل امسال و سیل خیز بودن اراضی بالادست شهرستان و در راستای جلوگیری از خسارت های احتمالی وقوع سیل و حفظ اراضی آبخیز در بالادست پروژه های آبخیزداری در روستاهای وطن ، نراب و کاشیدار با اعتبار 17 میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی نقشه برداری از اراضی منابع طبیعی شهرستان را از فعالیت های مهم امسال برشمرد و افزود: کل اراضی خریداری شده توسط منابع طبیعی در حوزه شهرستان نقشه برداری و ساماندهی شده و در این راستا 87 فقره سند به نام دولت به ثبت رسیده است.

رییس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر با اشاره به هفت هکتار از اراضی آزاد شده منابع طبیعی شهرستان از دست متصرفین ادامه داد: در حوزه قاچاق چوب و تصرف اراضی توسط متجاوزان 213 فقره پرونده قضایی تشکیل شده و به مراجع قضایی ارجاع شده که از این تعداد 19 فقره حکم اجرا شد و بر همین احکام هفت هکتار از اراضی منابع طبیعی از دست متصرفین آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های آبخیزداری آزادشهر با اعتبار 17 میلیارد ریال در حال اجرا است

پروژه های آبخیزداری آزادشهر با اعتبار 17 میلیارد ریال در حال اجرا است