مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 14:152020-03-02سياسي

تعلیق فعالیت های اجتماع محور در زندان های کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل زندان های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف جلوگیری از شیوع کرونا همه فعالیت های اجتماع محور در زندان ها به حالت تعلیق درامده است.

- اسماعیل جمیاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: از ابتدای انتشار خبر ویروس کرونا به منظور جلوگیری از این بیماری تمامی اماکن و زندان های استان ضدعفونی و گندزدایی شد.

وی ادامه داد: ضدعفونی و گندزدایی زندان های استان با همکاری تیپ 48 فتح و شرکت نفت گچساران و دیگر ارگان ها،  اماکن عمومی زندان های استان انجام شده و با کنترل و نظارت مستمر اوضاع رصد و خوشبختانه هیچ مورد مشکوکی تا کنون گزارش نشده است.

  مدیر کل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ضمن اینکه لوازم بهداشتی مانند ژل، ماسک و دستکش و دیگر نیازمندی ها تهیه و توزیع شده است.

جمیاری ابراز کرد: امنیت، سلامت و تربیت از جمله حقوق شهروندی زندانیان محسوب می شود که خوشبختانه بر اساس سیستم نوین زندانبانی اسلامی در همه ایام و برای همه افراد بدون توجه به نوع جرم و میزان مجازات زندانیان این حقوق محترم شمرده می شود.

مدیرکل زندان های استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:از همان روزهای اول طرح بیماری و برابر بخشنامه های صادره از سوی سازمان در ستاد اداره کل و زندان ها کمیته سلامت تشکیل و مقرر شد تا به صورت مستمر سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلیق فعالیت های اجتماع محور در زندان های کهگیلویه و بویراحمد

تعلیق فعالیت های اجتماع محور در زندان های کهگیلویه و بویراحمد