مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:562020-03-02حوادث

کلاهبردار 20 میلیاردی در تنکابن به دام افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در پی مراجعه چند نفر از شهروندان تنکابنی به مراجع قضایی و انتظامی مبنی بر اینکه فردی با فروش زمین مال غیر از آنان کلاهبرداری کرده است، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: در این راستا، کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی دریافتند، متهم با جعل و دستکاری در اسناد فروش یک قطعه زمین و فروش آن به چندین نفر از آنان کلاهبرداری کرده است.

سردارمیرفیضی، تصریح کرد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضایی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 6 نفر از مال باختگان برای طرح شکایت خود از متهم به پلیس آگاهی مراجعه کردند، اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری از این افراد در مجموع به مبلغ 20 میلیارد ریال اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران به شهروندان توصیه کرد: قبل از انجام هرگونه معاملات ضمن دریافت استعلام مبنی بر تأیید اصالت ملک و یا مورد معامله، برای انعقاد قرار داد حتماً از طریق مراجع قانونی و صنفی مربوطه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبردار 20 میلیاردی در تنکابن به دام افتاد

کلاهبردار 20 میلیاردی در تنکابن به دام افتاد