مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:502020-03-02اقتصادي

فقط یک معجزه می تواند نفت شیل آمریکا را از بحران نجات دهد


پایین آمدن قیمت نفت در بازار جهانی باعث شده است که شرکت های نفت شیل آمریکا با فشار اقتصادی مواجه شده و تولید نفت در 6 میدان از 7 میدان نفتی شیل اصلی در آمریکا روندی نزولی را در پیش گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، قیمت نفت آمریکا طی روزهای گذشته به دلیل ترس ناشی از کاهش تقاضا به دلیل شیوع ویروس کرونا به زیر 45 دلار رسیده است و تولید کنندگان نفت و گاز شیل آمریکا، در حال حس کردن بحران هستند.

  به جز منطقه شیل پرمیان که تولید نفت و گاز در آن همچنان رو به افزایش است، بقیه مناطق نفت شیل آمریکا در حال تجربه کردن کاهش تولید هستند.

البته ممکن است به زودی شاهد همین روند در منطقه پرمیان هم باشیم.

آژانس اطلاعات انرژی آمریکا در آخرین گزارش خود می گوید: در 6 منطقه از7 منطقه اصلی تولید نفت شیل آمریکا شاهد کاهش استخراج نفت هستیم.

  در منطقه پرمیان هم تولید 39 هزار بشکه در روز افزایش یافته است که با توجه به کاهش 21 هزار بشکه ای تولید نفت دیگر مناطق در مجموع 18 هزار بشکه به تولید نفت شیل آمریکا اضافه شده است.

این گزارش از دو وجه اهمیت دارد: نخست آنکه نقش کلیدی منطقه پرمیان در رشد تولید نفت آمریکا را نشان می دهد و دوم آنکه تاکید می کند که بالا بردن تولید در دیگر مناطق نفتی آمریکا از نظر اقتصادی صرفه خود را از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط یک معجزه می تواند نفت شیل آمریکا را از بحران نجات دهد

فقط یک معجزه می تواند نفت شیل آمریکا را از بحران نجات دهد