مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-02اجتماعي

حفظ درختان و فضای سبز اولویت شهرداری مراغه در اجرای طرح هاست


محمدرضا احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح در قالب طرح جامع شهری در شورای ترافیک تصویب شده و از محل مدرسه سابق امیرکبیر تا میدان شهرداری اجرا خواهد شد.

وی گفت: نزدیک به 20 اصله درخت برای اجرای این طرح قطع شده که برخی از آنها فرسوده و خطرساز بودند و سایر درختان واقع در مسیر به استفاده از ماشین آلات مخصوص، در پارک جنگی کاشته خواهند شد.

احمدی ادامه داد: مصالحه لازم با آموزش و پرورش نیز برای تملک مدرسه در حال تخریب امیر کبیر انجام شده و این ملک هم اکنون برای تعریض خیابان شهید قدوسی در اختیار شهرداری قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این مدرسه براساس نظر کارشناسان فنی و سازمان نوسازی مدارس فرسوده است و قابل استفاده آموزشی نیست.

وی افزود: عقب کشی و تخریب این مدرسه برای تعریض خیابان با نظارت فنی میراث فرهنگی و با در نظر گرفتن محدوده و فاصله قانونی از حریم برج تاریخی گنبد غفاری انجام می شود.

شهردار مراغه با اشاره به موقوفه بودن ضلع غربی و پارک حاشیه این طرح ادامه داد: مصالحه لازم با این اوقاف برای تعریض و عقب کشی انجام شده است.

احمدی با بیان اینکه این پارک سال ها در اجاره شهرداری بوده است اضافه کرد: درختان کاشته شده و حتی قطع شده در این پارک سال ها پیش از سوی شهرداری و برای توسعه فضای سبز کاشته و غرس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ درختان و فضای سبز اولویت شهرداری مراغه در اجرای طرح هاست

حفظ درختان و فضای سبز اولویت شهرداری مراغه در اجرای طرح هاست