مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:302020-03-02پزشكي

بسیج امکانات شهرداری برای مقابله با کرونا/ مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند


شهردار همدان با بیان اینکه تمام امکانات شهرداری را برای ارتقای سلامت عمومی به کار گرفته ایم گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم در حد توان از حضور غیر ضروری در اماکن عمومی پررفت و آمد شهر خودداری کنند تا فرصت انتشار ویروس از بین برود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عباس صوفی عصر امروز و در جریان بازدید از روند عملیات ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری اظهار کرد: همراهی با سیستم بهداشت و درمان توسط عموم مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی مهمترین اقدامی است که در این گذرگاه تاریخی به آن نیاز داریم.

وی تاکید کرد: حفظ آرامش روانی جامعه و مراقبت های بهداشتی توسط شهروندان موجب کنترل و مهار این پدیده زیستی خواهد بود بنابراین از همگان درخواست دایم با همدلی و انسجام عمومی در این زمینه تلاش کنند.

شهردار همدان افزود: مدیریت شهری از روزهای اول انتشار کرونا تدابیری را برای ارتقای سلامت کاربران خدمات عمومی شهرداری اندیشید و در این زمینه حساس بود.

وی گفت: مجموعه شهرداری با بکارگیری تمام فرصت های موجود در شهرداری و با همراهی نهادهای مرتبط به توسعه خدمات از قبیل ضدعفونی سازی وسایل نقلیه، پاکسازی پایانه های مسافربری، اتوبوس های شهری، تاکسی ها و ساختمان های مرجع شهروندان اقدام کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات شهرداری برای مقابله با کرونا/ مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند

بسیج امکانات شهرداری برای مقابله با کرونا/ مردم از تردد غیرضروری خودداری کنند