مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-02سياسي

کشت و تولید مواد افیونی و روان گردان همچنان با سرعت ادامه دارد


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: موفقیت برنامه های مبارزه با موادمخدر با توسعه اجتماعی و اقتصادی و محرومیت زدایی در ارتباط است و مستلزم مشارکت جامعه جهانی براساس اصل مسئولیت مشترک و اصول راهنمای سازمان ملل در حوزه توسعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،اسکندر مؤمنی در شصت و سومین اجلاس سالیانه کمیسیون مواد مخدر که در مقر سازمان ملل متحد در وین برگزار شد، ضمن تبریک انتخاب منصور احمد خان به عنوان رییس شصت و سومین نشست کمیسیون مواد مخدر، همکاری و حمایت کامل هیئت جمهوری اسلامی ایران را در تحقق اهداف نشست به وی اعلام کرد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که این نشست بتواند با اجرای برنامه کاری خود و در حرکت در چهارچوب کنوانسیون های سه گانه سازمان ملل متحد، برای رسیدن به اهداف توافق شده در بیانیه سیاسی سال 2009 و برنامه اقدام آن، سند برآیند سی امین نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال 2016 و همچنین اعلامیه وزرا شصت و دومین نشست سالانه کمیسیون مواد مخدر در سال 2019 نقش بسزایی داشته باشد.

دبیرکل ستاد گفت: علیرغم پیشرفت های قابل توجهی که کشورها، به تناسب موقعیت و شرایط اقتصادی و اجتماعی خود در اجرای استراتژی متوازن، کنترل قاچاق مواد مخدر، مقابله با پول شویی و ارتقاء همکاری های منطقه ای و بین المللی، پیشگیری از اعتیاد و نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت و تولید مواد افیونی و روان گردان همچنان با سرعت ادامه دارد

کشت و تولید مواد افیونی و روان گردان همچنان با سرعت ادامه دارد