مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:162020-03-02ورزشي

ارتقای رشته ورزشی بدمینتون در چهارمحال و بختیاری


رییس هیئت بدمینتون استان چهارمحال و بختیاری از ارتقای رشته ورزشی بدمینتون در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهران جهانبازی با اشاره به ارتقای رشته ورزشی بدمینتون در چهارمحال و بختیاری گفت: این رشته در استان بیش از 25 سال قدمت دارد و و یکی از دلایل رشد کم این هئأت در استان، کمبود امکانات و زیرساخت های اختصاصی در کنار عدم توسعه همگانی این رشته است.

جهانبازی در خصوص برنامه های استعدادیابی در این رشته، به تشکیل، فعالیت و برنامه ریزی کمیته استعدادیابی در هیئت استان و برگزاری اردوهای استعدادیابی با هدف انتخاب تیم ها در رده های سنی مختلف برای اعزام به مسابقات کشوری اشاره کرد و از توسعه این بخش با همکاری و همراهی ورزش دانش آموزی در برنامه های آتی هیئت استان خبر داد.

وی در ادامه ضمن اشاره به این موضوع که بدون حامی مالی در توسعه کمی و کیفی هر برنامه به چالش برخورد می کنیم، اظهار داشت: به دلیل ناشناخته بودن این رشته در سطح استان، بیشتر منابعی که در اختیار داریم، توسط هیئت بدمینتون استان با رایزنی از مسئولان و خیران تأمین می شود.

وی اعزام تیم آقایان به مسابقات لیگ دسته دوم کشور برای اولین بار، نخستین دوره مسابقات بدمینتون ساحلی و چندین دوره مسابقات رنکینگ کشوری، برگزاری تمامی مسابقات انتخابی تیم های نونها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای رشته ورزشی بدمینتون در چهارمحال و بختیاری

ارتقای رشته ورزشی بدمینتون در چهارمحال و بختیاری