مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-02اقتصادي

ورود محموله 500 هزار تنی برنج به گمرکات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشور از تامین برنج مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان در کشور خبر داد و گفت: - دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشور گفت: یک محموله 500 هزار تنی برنج تامین و وارد گمرکات کشور شده که از این میزان 300 هزار تن با کمک وارد کنندگان به بازار تزریق شده است و کمبودی در این زمینه نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشور از تامین برنج مورد نیاز شب عید و ماه مبارک رمضان در کشور خبر داد و گفت: یک محموله 500 هزار تنی برنج تامین و وارد گمرکات کشور شده که از این میزان 300 هزار تن با کمک وارد کنندگان به بازار تزریق شده است و کمبودی در این زمینه نداریم.

مسیح کشاورز افزود: 200 هزار تن محموله برنج وارداتی در انتظار تخصیص ارز رسمی از سوی بانک مرکزی در گمرکات کشور باقی مانده است که در صورت تخصیص ارز به سرعت وارد بازار می شود.

وی گفت: عرضه 300 هزار تن برنج در ماه های اخیر به بازار باعث ثبات قیمت این محصول شده و امیدواریم با تخصیص ارز و تزریق بقیه برنج به بازار این ثبات در بازار ادامه یابد.

دبیر انجمن واردکنندگان برنج کشاورز با اشاره به اینکه در شرایط فعلی که کشور با ویروس کووید 19 روبروست، نباید مردم با مشکل در تامین برنج مورد نیاز شب عید روبرو شوند، اظهارداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود محموله 500 هزار تنی برنج به گمرکات

ورود محموله 500 هزار تنی برنج به گمرکات