مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:502020-03-02ورزشي

تابش: دست اندرکاران ورزش به صورت شایسته یاد سیامند رحمان را گرامی بدارند


رییس فراکسیون ورزش مجلس در پیامی درگذشت سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری معلولان جهان و رکورددار پارالمپیک را تسلیت گفت و از دست اندرکاران ورزش کشور خواست از او به صورت شایسته تجلیل و یادش گرامی داشته شود.

- رییس فراکسیون ورزش مجلس در پیامی درگذشت سیامند رحمان قهرمان وزنه برداری معلولان جهان و رکورددار پارالمپیک را تسلیت گفت و از دست اندرکاران ورزش کشور خواست از او به صورت شایسته تجلیل و یادش گرامی داشته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام تسلیت محمدرضا تابش برای درگذشت سیامند رحمان به این شرح است: به نام خدا قهرمان ارزنده جهان و رکورددار پارالمپیک، پهلوان سیامند رحمان ناباورانه از میان ما رفت و همه را متاثر و متاسف کرد.

جوان شایسته ایرانی که نه تنها در عرصه ورزش و وزنه برداری پرآوازه بود بلکه منش اخلاقی و سلوک جوانمردانه اش شهره آفاق شد و الگویی از صَرفِ فعل خواستن توانستن شد و باعث شادی مردم و عزت و غرور کشورمان در عرصه های مختلف بین المللی شد.

اینجانب ضایعه درگذشت این پهلوان و قهرمان کشورمان را به خانواده آن مرحوم، جامعه ورزش و همه دوستدارانش تسلیت عرض کرده و برایش آرامش و مغفرت در جوار حضرت حق مسئلت می کنم.

از دست اندرکاران ورزش کشورمان نیز انتظار دارم به پاس زحمات و خدمات مرحوم سیامند رحمان در برافراشتن پرچم پرافتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابش: دست اندرکاران ورزش به صورت شایسته یاد سیامند رحمان را گرامی بدارند

تابش: دست اندرکاران ورزش به صورت شایسته یاد سیامند رحمان را گرامی بدارند