مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:402020-03-02اقتصادي

تاکنون ملخ در مزارع ایذه مشاهده نشده است


مدیر اداره جهاد کشاورزی ایذه از استقرار پنج اکیپ پایش ملخ های صحرایی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بر اساس پایش های انجام شده ملخ در مزارع ایذه مشاهده نشده است.

- ایسنا/خوزستان مدیر اداره جهاد کشاورزی ایذه از استقرار پنج اکیپ پایش ملخ های صحرایی در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون بر اساس پایش های انجام شده ملخ در مزارع ایذه مشاهده نشده است.

مصطفی هنرمندیان در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت حضور ملخ ها در این شهرستان اظهار کرد: با توجه به خطر هجوم ملخ ها به مزارع شهرستان و توانایی آن ها در زمینه سفرهای طولانی از منطقه ای به منطقه دیگر، برای جلوگیری از هرگونه حادثه ای پنج اکیپ پایش و ارزیابی را در ایذه فعال کرده ایم.

وی با بیان اینکه 20 کارشناس کار پایش و ارزیابی را انجام می دهند، افزود: در هر اکیپ، چهار کارشناس کار پایش و ارزیابی را در خصوص هجوم ملخ ها به منطقه بر عهده دارند.

مدیر اداره جهاد کشاورزی ایذه تصریح کرد: هم اکنون این اکیپ ها در مناطق دهدز، هلایجان، مرغا، سوسن و اطراف شهرستان ایذه مستقر هستند تا در صورت مشاهده هر دسته از ملخ ها، نسبت به مبارزه با آن ها اقدام شود.

در این زمینه البته تاکنون بر اساس پایش های انجام شده ملخ در ایذه مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون ملخ در مزارع ایذه مشاهده نشده است

تاکنون ملخ در مزارع ایذه مشاهده نشده است