مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:152020-03-02اقتصادي

استراتژی های تازه «چرم مشهد» در راه اندازی فروشگاه های جدید


امروز مشتریان چرم مشهد می توانند به 68 فروشگاه این برند در اقصی نقاط کشور مراجعه کرده و با کیفیت ترین محصولات چرمی را خریداری کنند.

- استراتژی های تازه چرم مشهد در راه اندازی فروشگاه های جدید امروز مشتریان "چرم مشهد" می توانند به 68 فروشگاه این برند در اقصی نقاط کشور مراجعه کرده و با کیفیت ترین محصولات چرمی را خریداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام چرم مشهد ، مجموعه چرم مشهد در سال 1398 با افزایش فروشگاه های خود در سطح کشور و افتتاح فروشگاه های با متراژ بالا در بهترین مناطق شهرها، به ویژه در مراکز خرید مدرن و تازه ساز، قدم های روبه جلویی در ارائه هر چه بهتر کالاهای خود و ارتباط عمیق تر با مخاطبان خود برداشته است.

مدرن، زیبا، چشم نواز چرم مشهد در پی استراتژی های تازه خود در فروش محصولات چرمی، در سال 1398 شعبه های جدیدی را افتتاح و چندین شعبه خود را نوسازی و بازطراحی کرد.

از سال 1395، با شروع فصل تازه فعالیت های چرم مشهد در صنعت چرم ایران، فعالیت های این برند بر اساس استراتژی های جدید برندینگ آغاز و در بخش های مختلف کاری پیگیری شد.

یکی از مهم ترین سیاست های این مجموعه در حوزه افتتاح شعب جدید و همچنین طراحی دکوراسیون فروشگاه های بر اساس هویت بصری یکپارچه و منسجم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی های تازه «چرم مشهد» در راه اندازی فروشگاه های جدید

استراتژی های تازه «چرم مشهد» در راه اندازی فروشگاه های جدید