مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:002020-03-02اقتصادي

عید را به خانه نیازمندان می بریم/120 مرکز آماده جمع آوری هدایای مردمی


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت: 120 پایگاه جشن نیکوکاری در قالب دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مرکز نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری و آستانه سال نو، - رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج بابیان اینکه شعار امسال جشن نیکوکاری عید را به خانه هایشان ببریم است، گفت: جشن نیکوکاری همه ساله باهدف ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین آحاد جامعه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل کمک به مقابله با بیماری کرونا پایگاه های شهری دایر نمی شود افزود: در سال 97 مردم استان البرز با رقمی معادل یکصد میلیارد ریال کمک نقدی و کالا در آیین ملی جشن نیکوکاری حماسه آفریدند.

لشینی اعلام کرد: خیّران در طول سال نیز می توانند علاوه بر کمک نقدی، حمایت های غیر نقدی درزمینه پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید، ساخت و ودیعه مسکن، کمک های درمانی و فرهنگی شامل اعزام به سفرهای زیارتی و تأمین جهیزیه محرومان را نیز عهده دار شوند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد البرز گفت: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در جشن نیکوکاری می توانند از شماره تلفن ثابت 3557 و تلفن همراه 0263557 (انتخاب گزینه 3) و همچنین واریز به شماره کارت 6037997950030578 استفاده کنند و از مزیت های این روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عید را به خانه نیازمندان می بریم/120 مرکز آماده جمع آوری هدایای مردمی

عید را به خانه نیازمندان می بریم/120 مرکز آماده جمع آوری هدایای مردمی