مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-02سياسي

سرنوشت بودجه 99 چه خواهد شد


یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روال قانونی اصل 85 شدن طرح ها و لوایح گفت که رای گیری برای اصل 85 شدن بودجه نیازمند تشکیل حداقل سه جلسه علنی است و ممکن است با استفاده از ظرفیت آیین نامه داخلی و قوانین راهکار دیگری در این باره اتخاذ شود.

- یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روال قانونی اصل 85 شدن طرح ها و لوایح گفت که رای گیری برای اصل 85 شدن بودجه نیازمند تشکیل حداقل سه جلسه علنی است و ممکن است با استفاده از ظرفیت آیین نامه داخلی و قوانین راهکار دیگری در این باره اتخاذ شود.

علی اصغر یوسف نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پیشنهاد اصل 85 شدن بودجه (بررسی و تصویب در کمیسیون تلفیق به نیابت از صحن علنی مجلس) و رای گیری استمزاجی هیات رییسه از نمایندگان در این باره گفت: اگر شرایط طبیعی باشد بر اساس آیین نامه داخلی باید رای گیری در این باره در صحن علنی مجلس انجام شود، به این ترتیب که ابتدا باید دولت یا 15 نفر از نمایندگان تقاضای خود را در جلسه علنی اعلام کنند و این موضوع در دستور کار هفته بعدی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین طبق ماده 165 آیین نامه در جلسه بعدی دولت یا نماینده طراحان باید ضرورت موضوع را توضیح دهند، 2 نماینده مخالف و 2 نماینده موافق صحبت کنند و موضوع به کمیسیون مربوطه ارجاع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت بودجه 99 چه خواهد شد

سرنوشت بودجه 99 چه خواهد شد