مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:402020-03-02اقتصادي

روزانه 6 هزار بطری محلول ضد عفونی کننده دست در خراسان جنوبی تولید می شود


روزانه 6 هزار بطری مواد ضد عفونی کننده دست در خراسان جنوبی تولید می شود.

- محسن احتشام در گفت وگو با مهر اظهارکرد: روزانه 6 هزار عدد بطری مواد ضدعفونی کننده دست برای پیشگیری از ویروس کرونا و توزیع بین ادارات، بانک ها و اماکن عمومی خراسان جنوبی توسط یکی از واحدهای تولیدی فعال در قائن تولید می شود.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به اینکه این اقدام با همکاری اتاق بازرگانی بیرجند، بانک ملی، سازمان صمت خراسان جنوبی و دانشگاه علوم پزشکی و سایر نهادهای مربوطه صورت می گیرد، بیان کرد: باتوجه به لزوم اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و ضرورت ضدعفونی کردن مکان های عمومی، ادارات، کارخانجات این اقدام انجام می شود.

احتشام با اشاره به اینکه این محلول در وهله اول در داروخانه های سراسر خراسان جنوبی توزیع شده است، ادامه داد: بعد از آن نیز بین ادارات دولتی مانند دادگستری و شبکه بهداشت و درمان که درخواست داشته اند، توزیع شده است.

وی با بیان اینکه این محلول ضدعفونی کننده در بطری های 300 گرمی توزیع می شود، افزود: خط تولید این محصول از ششم اسفند و همزمان با شیوع ویروس کرونا آغاز و به صورت سه شیفت و با تمام ظرفیت کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 6 هزار بطری محلول ضد عفونی کننده دست در خراسان جنوبی تولید می شود

روزانه 6 هزار بطری محلول ضد عفونی کننده دست در خراسان جنوبی تولید می شود