مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-02سياسي

محدودیت های ترددی خدمه شناورها در محوطه های بندری هرمزگان


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: براساس توصیه ها و هشدارهای سازمان بهداشت جهانی با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کووید19 در بنادر استان، - برای تردد خدمه شناورها محدودیت ایجاد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اله مراد عفیفی پور ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کلیه اقدامات کنترلی توسط مرکز کنترل ترافیک دریایی و مأموران قرنطینه انسانی اعزامی از شبکه بهداشت به شکل 24 ساعته در لنگرگاه بندرعباس انجام می گیرد اظهارداشت: پس از حصول اطمینان از سلامت جسمی خدمه شناورها و تأیید نمایندگان بهداشت اجازه ورود کشتی به بندر و پهلو گیری صادر می شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به تمهیدات اندیشیده شده بر اساس دستورالعمل های ابلاغی از سوی سازمان بهداشت جهانی در هنگام توقف کشتی ها در بنادر نیز اشاره کرد و گفت: پیرو تصمیمات اتخاذ شده تا خروج از شرایط موجود تردد خدمه شناورها در فضای بنادر محدود و در برخی موارد ممنوع شده و تهیه تمامی لوازم اعم از قطعات یدکی و اقلام مصرفی می بایست از طریق نمایندگی های خطوط تهیه و تأمین و در اختیار افراد مستقر بر روی کشتی قرار گیرد.

این مقام مسئول اظهارداشت: خدمه شناورها که قصد جابجایی، آمد و شد در پایان شیفت کاری را دارند ملزم به انجام تست های غربالگری وکنترلی هستند و پس از حصول اطمینان و اجازه دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترددی خدمه شناورها در محوطه های بندری هرمزگان

محدودیت های ترددی خدمه شناورها در محوطه های بندری هرمزگان