مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-02پزشكي

از تعطیلی گیم نت ها تا میدان دام در گنبدکاووس


فرماندار ویژه گنبدکاووس از شناسایی 34 مورد بیمار دارای علام مشکوک به بیماری کرونا در این شهرستان خبر داد و گفت: میدان دام و گیم نت های گنبدکاووس نیز تعطیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس پس از شیوع بیماری کرونا در استان گلستان شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبدکاووس نیز برای چندمین بار در طی روزهای گذشته صبح امروز تشکیل جلسه داد تا ضمن بررسی آخرین وضعیت این شهرستان مصوبات لازم را نیز برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به تصویب برسانند.

* تعطیلی گیم نت ها و هرگونه مرکز تجمع در شهرستان فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به اینکه جلسه شورای سلامت در صورت لزوم باید به صورت روزانه نیز تشکیل شود، اظهار کرد: سلامت مردم خط قرمز همه ماست و باید در عین خونسردی و حفظ آرامش تمام تلاش خود را برای سلامت مردم به کار ببندیم.

عبدالقدیر کریمی با تاکید بر تداوم تعطیلی بازارهای هفتگی و نظارت دائم بر رستوران ها و مراکز عرضه غذا و خوراکیجات، افزود: از خبرنگاران که در سیل گذشته یاور واقعی ما و مردم بودند نیز می خواهیم در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هدفمند به مردم به ایفای نقش بپردازند.

وی با بیان اینکه اداره صمت نسبت به تعطیلی مراکز بازی دسته جمعی از جمله گیم نت ها اقدام کند، خاطرنشان کرد: نظارت بر نانوایی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تعطیلی گیم نت ها تا میدان دام در گنبدکاووس

از تعطیلی گیم نت ها تا میدان دام در گنبدکاووس