مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-02اقتصادي

کشف بیش از 51 میلیارد ریال مرغ قاچاق در بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 172 هزار و 340 قطعه مرغ قاچاق به ارزش 51 میلیارد و 702 میلیون ریال طی سال جاری توسط مأموران پلیس این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، پس از مشارکت و همدلی مردم و بسیج تمام امکانات در سال جاری که به تدبیر رهبر انقلاب سال رونق تولید نام گرفته، موفق به کشف 172 هزار و 340 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز شدند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش مرغ های کشف شده را بالغ بر 51 میلیارد و 702 میلیون ریال ارزیابی کرده اند، افزود: تعداد 105 نفر متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار بابیان اینکه پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد از توقیف یک دستگاه وانت حامل کفش و لباس های های قاچاق به ارزش 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران بخش انتظامی صالح آباد، حین گشت زنی به یک دستگاه وانت که از مسیر سنندج به سمت همدان در حال حرکت بود مشکوک شدند که پس از هماهنگی های لازم خودرو مذکور را متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 51 میلیارد ریال مرغ قاچاق در بهار

کشف بیش از 51 میلیارد ریال مرغ قاچاق در بهار