مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:462020-03-02اقتصادي

کرونا به ایستگاه راه آهن شمال رسید


مدیرکل شرکت راه آهن شمال منطقه مازندران گفت که بر اساس تصمیم کارگروه مقابله با کرونا برای تامین تامین سلامت بهداشتی مسافران بیش از 80 درصد از فعالیت های جا به جایی مسافر از طریق شبکه ریلی به طور موقت تعطیل شد.

خدایار طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در شرایط فعلی براساس مصوبه این کارگروه خط جا به جایی مسافر با واگن های اتوبوسی (ریل باس) در مسیر سوادکوه - گرگان و بالعکس که روزانه ظرفیت جا به جایی حدود پنج هزار مسافر را داشت، تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

وی گفت : قبل از متوقف شدن فعالیت ها ، علاوه بر واگن های مسافربری، ریل باس ها نیز در مبداء و مقصد ضد عفونی می شد و مسافران نیز پیش از سوار شدن در ایستگاه های اصلی مایعات ضد عفونی دست در اختیارشان قرار می گرفت و تا حد زیادی حداقل در مسیر اصلی برای سلامت بهداشت مسافران اقدام اولیه انجام می شد.

طالبی اظهار داشت : از آنجایی که رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در ایستگاههای راه آهن به دلیل سوار و پیاده شدن مسافران امکانپذیر نبود، تصمیم به توقف فعالیت از طریق ریل باس گرفته شد و سفرهای برون استانی ساری- تهران - و ساری مشهد نیز به سه روز در هفته کاهش یافت.

اقبال پایین مسافرت با قطار برون استانی مدیرکل راه آهن شمال همچنین گفت : در شرایط فعلی میزان جا به جایی مسافران برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا به ایستگاه راه آهن شمال رسید

کرونا به ایستگاه راه آهن شمال رسید