مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:362020-03-02اجتماعي

دو سامانه کلاس مجازی در فارس راه اندازی شد


رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش فارس از راه اندازی دو سامانه کلاس مجازی در فارس با هدف تداوم آموزش دانش آموزان در منزل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید امیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس در سطح کشور و استان فارس و تعطیلی مدارس، به منظور تداوم روند آموزش دانش آموزان، دو سامانه مجازی در اختیار مدیران مدارس قرار گرفته است.

وی با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان فارس و تعطیلی مدارس، اعلام کرد: به منظور تداوم برنامه های آموزشی دانش آموزان در دوره های مختلف تحصیلی، دو سامانه کلاس مجازی در اختیار مدیران مدارس در سراسر استان فارس قرار گرفته است.

رییس اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: نیما یکی از این سامانه های کلاس مجازی است که از مهر سال جاری فعال شده و اکنون روزانه بین 10 تا 20 کلاس درس به صورت آنلاین در آن راه اندازی و فعال می شود.

وی افزود: این سامانه به آدرس اینترنتی https://vclass.

farsedu.

ir/nima توسط اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش فارس و با همکاری گروه های آموزشی استان راه اندازی شده است و قابلیت راه اندازی کلاس درس مجازی به صورت آنلاین برای هر مدرسه را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سامانه کلاس مجازی در فارس راه اندازی شد

دو سامانه کلاس مجازی در فارس راه اندازی شد