مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-02اجتماعي

تمام ظرفیت ها برای جبران عقب ماندگی های آموزشی دانش آموزان به کار گرفته می شود


مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد، گفت: بحث مهم استفاده از تمام ظرفیت ها برای جبران عقب ماندگی ها است که از طریق فضای مجازی و همچنین صداوسیما انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، عباسعلی دانافر در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که صبح امروز در استانداری یزد برگزار شد، اظهار داشت: در ارتباط با بحث ویروس کرونا آنچه موجب نگرانی جامعه و خانواده ها و والدین است دو بعد در ارتباط با آموزش وپرورش بسیار جدی است.

وی ادامه داد: بعد اول بحث سلامت دانش آموزان  و فرزندان خانواده ها است که با تمهیداتی که صورت گرفته ازجمله تعطیلی مدارس قدری ساماندهی شده است؛ به نظر می رسد دغدغه ی دیگری که خانواده ها دارند بحث عقب ماندگی درسی باشد که ما اقداماتی را در هر دو بعد یعنی هم سلامت دانش آموزان و هم بحث جبران عقب ماندگی درسی در دستور کارداریم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان یزد گفت: از همان روزهای اول و قبل از اینکه مدارس تعطیل شود، ما به طور منظم جلساتی در ارتباط با مبارزه با کرونا گذاشتیم و دوره های آموزشی را برای مدیران مدارس همچنین نیروهای خدماتی و همه متصدیان برگزار کردیم؛ همچنین تمام مدارس به ویژه مدارس دولتی را ضدعفونی کرده ایم و گروه هایی را برای نظارت بر این کار فرستاده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت ها برای جبران عقب ماندگی های آموزشی دانش آموزان به کار گرفته می شود

تمام ظرفیت ها برای جبران عقب ماندگی های آموزشی دانش آموزان به کار گرفته می شود