مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:252020-03-02اقتصادي

شهروندان: مسوولان کمبودهای رفاهی و خدماتی مجتمع اداری تیران را برطرف کنند


مجتمع اداری تیران، مجموعه متمرکز 90 درصد از ادارات و نهادهای دولتی و خدماتی تیران و کرون است که در ضلع شرقی این شهر واقع شده و روزانه شمار زیادی از مردم برای رسیدگی به درخواست ها، رسیدگی و پیگیری نیازهای اداری خود در این مجتمع تردد دارند.

این مجموعه که با پیش بینی مدیریت شهری در گذشته محلی برای تجمیع سازمان ها و ادارات احداث شد اکنون از کمترین امکانات مثل بانک، خودپرداز، ایستگاه اتوبوس، محلی برای استراحت، رستوران و فروشگاه است تا اینکه یک شهروند و یک نفر روستایی برای انجام فعالیت مثل انتقال وجه، کپی مدارک، خرید مواد غذایی و استراحت باید به مرکز شهر رفته و بازگردد.

در این مجتمع اداری که بیش از 20 نهاد دولتی به همراه فرمانداری و شهرداری فعالیت دارند باید پیش بینی لازم برای ارائه خدمات اتخاذ می شد که حتی در این مجموعه تابلو راهنما و هدایت مراجعه کنندگان به سمت ادارات وجود ندارد و این موضوع سردرگمی هایی برای شهروندان ایجاد کرده است.

تردد افراد از این مجتمع به مرکز شهر و نقاط مختلف شهرستان به دلیل نبود ناوگان حمل و نقل عمومی و ایستگاه های تاکسی و اتوبوس کار را بیش از بیش سخت کرده است که باید تدابیر برای حل این مشکلات بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان: مسوولان کمبودهای رفاهی و خدماتی مجتمع اداری تیران را برطرف کنند

شهروندان: مسوولان کمبودهای رفاهی و خدماتی مجتمع اداری تیران را برطرف کنند