مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:102020-03-02ورزشي

تازه ترین خبر از آماده سازی کیش و مذاکره با قطر برای جام جهانی 2022


مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن اعلام وضعیت آماده سازی زیرساخت های جزیره برای مشارکت در جام جهانی قطر گفت تیم های ارزیابی به کیش آمده اند و اگر امکانات به روزی ایجاد شود حتما کیش می تواند نقش پشتیبان را در این مسابقات داشته باشد.

- مدیرعامل منطقه آزاد کیش ضمن اعلام وضعیت آماده سازی زیرساخت های جزیره برای مشارکت در جام جهانی قطر گفت تیم های ارزیابی به کیش آمده اند و اگر امکانات به روزی ایجاد شود حتما کیش می تواند نقش پشتیبان را در این مسابقات داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان برگزاری جام جهانی 2022 قطر، بحث هایی درباره مشارکت جزیره کیش نیز مطرح بود، در این رابطه چندی پیش مسئولان منطقه آزاد کیش اعلام کردند که قرار نیست هیچ مسابقه ای از جام جهانی 2022 قطر در کیش برگزار شود، اما حداقل1000 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای آماده سازی جزیره به منظور برپایی تمرین تیم ها و حضور طرفداران آنها انجام شده است.

این در حالی است که آخرین پیگیری موضوع از مظفری-مدیرعامل منطقه آزاد کیش- با ارائه توضیحاتی از سوی وی همراه بود.

زمین ها و فضای ورزشی یکسال قبل از جام جهانی آماده می شود مدیرعامل منطقه آزاد کیش با اشاره به وضعیت زیرساخت های جزیره توضیح داد: زمین های چمن کیش آماده و نوسازی شده و فضای استادیوم آماده است، همچنین بخش خصوصی نیز بر مبنای تقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه ترین خبر از آماده سازی کیش و مذاکره با قطر برای جام جهانی 2022

تازه ترین خبر از آماده سازی کیش و مذاکره با قطر برای جام جهانی 2022