مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-02حوادث

تصادف پژو 206 با اتوبوس در بلوار امامت مشهد


رییس ایستگاه شماره 5 آتش نشانی مشهد از امدادرسانی آتش نشانان و نجاتگران سه ایستگاه به مصدوم سانحه رانندگی برخورد 206 با اتوبوس در بلوار امامت مشهد خبر داد.

- سر آتشیار مرتضی باقری با اعلام این خبر، اظهار کرد:صبح امروز 12 اسفند، در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید خودرو 206 با اتوبوس و گرفتار شدن راننده خودرو در درون وسیله نقلیه، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه های 3، 5 و 22 را به محل حادثه در بولوار وکیل آباد اعزام کرد.

رییس ایستگاه شماره 5 آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: با حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد، یک دستگاه خودرو 206 به دلیل نامعلومی به شدت از پشت با یک دستگاه اتوبوس پارک شده در ایستگاه اتوبوس برخورد که منجر به گیر کردن راننده در درون وسیله نقلیه اش شده بود که بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات ویژه ضمن رهاسازی راننده مصدوم وی را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین های اورژانس در محل دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور فرهنگی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، در این حادثه خوشبختانه راننده این خودرو آسیب جدی ندید و علت دقیق این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان داده و به ایستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف پژو 206 با اتوبوس در بلوار امامت مشهد

تصادف پژو 206 با اتوبوس در بلوار امامت مشهد