مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:002020-03-02اقتصادي

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار/ قیمت مرغ متعادل شد؛ گوشت همچنان بالاست


گزارش میدانی خبرنگار فارس حاکی از برگشت قیمت مرغ به شرایط عادی است، اما قیمت گوشت گوسفند و گاو اگرچه از افزایش های روزهای گذشته تا حدودی عقب نشینی کرده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، قیمت گوشت به ویژه گوسفندی افزایش یافت؛ 30 هزار تومان در هر کیلوگرم و آن هم در یک روز.

تنها دلیل این افزایش قیمت هم سودجویی و عدم نظارت بود و هیچ عقل سلیمی نمی تواند باور کند که در یک روز اتفاق عجیب و غریبی افتاده باشد و قیمت یک محصول اساسی را اینقدر بالا ببرد، به ویژه آنکه بیش از 90 درصد تولید این محصول در داخل کشور انجام می شود.

آن 10 درصد باقی مانده هم پیش تر وارد شده و به گفته مسئولان انبارها مملو از اینگونه محصولات است.

اما گزارش میدانی امروز خبرنگار فارس نشان می دهد که قیمت گوشت گوسفندی در هر کیلو 20 هزار تومان از اوج قیمت خود عقب نشینی کرده و هر کیلوگرم به قیمت 110 هزار تومان در فروشگاه های سطح شهر به فروش می رود.

  گرچه این قیمت هنوز بسیار گران است و باید از آنجایی که بدون دلیل بالا رفته، باید با نظارت مسئولان به قیمت واقعی خودش برگردد.

  در این میان قیمت گوشت گوساله نسبت به قیمت قبل از ورود کرونا به ایران 10 هزار تومان افزایش خود را در هر کیلو حفظ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار/ قیمت مرغ متعادل شد؛ گوشت همچنان بالاست

آخرین وضعیت قیمت ها در بازار/ قیمت مرغ متعادل شد؛ گوشت همچنان بالاست