مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:502020-03-02سياسي

دو قطبی «دین یا علم» شوخی مسخره ای که بچه هیأتی ها مقابلش ایستادند


خادمان و وطن دوستان و جوانانی که مکتبشان«فداییان حسین» است با تقدیر از کادر درمانی بیمارستان ها و اهدا ماسک رایگان به مردم خط بطلانی کشیدند بر معاندانی که در پی ایجاد دوقطبی کاذب «دین یا علم» بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مردم ایران اسلامی همیشه برای دنیا اخبار و شگفتی هایی در حوزه های نوع دوستی، فداکاری، کمک رسانی، انسانیت و اخلاق دارند و مرتباً در حال جابجایی مرزهای این ارزش های انسانی هستند، ارزش هایی که برگرفته از مکتب تربیتی دینی و فرهنگ ملی ایران و مبتنی بر یک جهان بینی و اعتقاد عمیق قلبی است.

اگر زلزله در شهری بیاید و آوار بی مهری برخی مسؤولان اشرافی بر سر مردم بریزد و یا سیل دست در دست بی تدبیری همان مسؤولان خانه امید مردم را ویران کند و یا حتی جنجالی ترین بیماری مسری این روزگار به کشور هجوم آورد، جلوتر از همه هیئتی و بسیجی درمقابل آب و خاک و کرونا می ایستد چراکه سلاحش ایمان و اخلاص و فداکاری و مکتب آموزش او، مکتب امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی است.

تربیت شدگان مکتب خمینی امروز در میدان نبرد بیمارستان ها امام خمینی (ره)، فتح الفتوح انقلاب اسلامی را تربیت جوانانی این چنین می دانست که مدام در حال نبرد هستند، نبرد در مسیر حق علیه ظلم و جهالت، روزی در جبهه مقابل متجاوزان بعثی، روزی در سنگر علم و زمانی در ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قطبی «دین یا علم» شوخی مسخره ای که بچه هیأتی ها مقابلش ایستادند

دو قطبی «دین یا علم» شوخی مسخره ای که بچه هیأتی ها مقابلش ایستادند