مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-02اقتصادي

شعب افق کوروش ضدعفونی می شود


فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پی شیوع ویروس کرونا در کشور با ایجاد ستاد مدیریت بحران در این شرکت، طی مصوبه ای شرایط حفاظتی و بهداشتی ویژه ای را در شعب این شرکت به منظور ایجاد محیطی امن برای خرید مشتریان به اجرا درآورد.

- فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در پی شیوع ویروس کرونا در کشور با ایجاد ستاد مدیریت بحران در این شرکت، طی مصوبه ای شرایط حفاظتی و بهداشتی ویژه ای را در شعب این شرکت به منظور ایجاد محیطی امن برای خرید مشتریان به اجرا درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، با تایید اولین مورد کرونا در ایران، مدیران ارشد این شرکت در جلسه ای اضطراری خواستار انجام اقدامات بهداشتی و حفاظتی در شعب فروشگاهی شدند.

این اقدامات شامل استفاده از ماسک و دستکش لاتکس از سوی کارکنان شعب فروشگاه زنجیره ای افق کوروش است و همچنین یک ساعت یک بار رادیو شرکت به کارکنان شعب، بهداشت فردی به ویژه شستشوی دست ها و ضدعفونی کردن محیط شعب و فروشگاه را یادآوری خواهد کرد.

طبق مصوبه اخیر، تمامی تجهیزات داخل فروشگاه ها من جمله درب یخچال ها، دسته ترولی ها، صندوق فروشگاهی و تمامی سطوحی در دسترس در طول روز و به دفعات منظم توسط همکاران ضدعفونی خواهند شد تا محیط امن و بهداشتی برای خرید مشتریان ایجاد شود ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب افق کوروش ضدعفونی می شود

شعب افق کوروش ضدعفونی می شود