مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:362020-03-02سياسي

880 هزار نهال در استان سمنان غرس می شود/اجرای عملیات بیابان زدایی


مدیرکل منابع طبیعی سمنان از توزیع نیم میلیون نهال در سطح استان خبر داد و گفت: در شش ماهه دوم سال جاری مجموعاً 880 هزار نهال غرس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علینقی حیدریان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه به میزبانی منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه بیش از 500 هزار اصله نهال از دو نهالستان شهید عموزاده سمنان و چغولگیر شاهرود در هفته منابع طبیعی و آبخیزداری توزیع می شود، ابراز کرد: هدف از عملیات نهال کاری، ترویج فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری با مشارکت مردم و جوامع محلی است.

وی افزود: عملیات نهال کاری در سطح استان سمنان از 14 آذرماه سال جاری با شعار نهال کاری همگانی برای ایرانی سرسبز شروع و تا پایان هفته منابع طبیعی با غرس حدود 380 هزار نهال جنگلی و بیابانی، مجموعاً میزان نهال های غرس شده در سطح استان در نیمه دوم سال جاری به 880 هزار اصله می رسد.

نهال کاری در 2400 هکتار اراضی مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان بابیان اینکه این نهال ها در دو هزار و 400 هکتار اراضی منابع طبیعی انجام شد است، ابراز داشت: نهال کاری همگانی، برای ایرانی سرسبز شعار هفته منابع طبیعی در سال جاری است.

حیدریان بابیان اینکه بیش از 9 میلیون هکتار عرصه منابع طبیعی در سطح استان سمنان وجود دارد، گفت: سه میلیون و 700 هزار هکتار اراضی استان مشمول سند تک برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

880 هزار نهال در استان سمنان غرس می شود/اجرای عملیات بیابان زدایی

880 هزار نهال در استان سمنان غرس می شود/اجرای عملیات بیابان زدایی