مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 08:002020-03-02اقتصادي

کشت برنج در بهار 99 ممنوع شد


معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس اعلام کرد که کشت برنج در بهار 99 در استان ممنوع است و برنجکاران فارس باید نوع کشت خود را تغییر دهند.

- ایسنا/فارس معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس اعلام کرد که کشت برنج در بهار 99 در استان ممنوع است و برنجکاران فارس باید نوع کشت خود را تغییر دهند.

کرامت الله کریمب مزیدی دوشنبه 12 اسفند در جمع خبرنگاران از افزایش تعرفه آب بها و برق بهای کشت برنج از سوی شورای حفاظت منابع آب استان فارس خبر داد و گفت: هیئت محترم وزیران در استانهای غیر از گیلان و مازندران اقدام به گرفتن چنین تصمیمی گرفته که فارس به دلیل حساسیت بالا در حفاظت از منابع آبی و نیز جلوگیری از هدر رفت این منابع در زمره استانهایی قرار گرفته است که کشت برنج در بهار 99 در آن ممنوع است.

او افزود: شورای حفاظت فارس استان به ریاست استاندار در راستای مصوبه هیئت وزیران تصمیم به کاهش کشت برنج از طریق افزایش تعرفه آب بها و برق بهای آن در بهار 99 گرفته است.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس گفت: این شورا به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع آبی فارس از طریق کشت برنج اعلام کرده که در بهار99 تعرفه آب ها و برق بهای کشت برنج با نرخ آزاد محاسبه می شود به همین دلیل کشاورزان از اکنون باید نسبت به تغییر نوع کشت خود مطلع باشند و یا در صورت تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت برنج در بهار 99 ممنوع شد

کشت برنج در بهار 99 ممنوع شد