مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:552020-03-02اقتصادي

هزار و 100 تن میوه شب عید در سردخانه بیرجند ذخیره شده است


مدیرکل سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: هزار و 100 تن میوه در راستای تأمین میوه شب عید در سردخانه بیرجند ذخیره شده است.

- داوود شهرکی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: یکی از دغدغه های مردم در آستانه سال نو تأمین میوه شب عید است که در این زمینه تدابیر ویژه ای از سوی سازمان صمت اندیشیده شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: برای تأمین میوه عید 99 در سردخانه بیرجند حدود هزار و 100 تن میوه ذخیره شده است تا نیاز مردم خراسان جنوبی در این زمینه با سهولت تأمین شود.

شهرکی با اشاره به اینکه توزیع این میوه ها از 25 اسفندماه آغاز می شود، ادامه داد: قیمت این میوه ها بر اساس تصویب کمیسیون تنظیم بازار در روزهای آینده مشخص خواهد و به اطلاع مردم خراسان جنوبی خواهد رسید.

وی افزود: برای عید سال جاری بسته بندی میوه ها در وزن های 6 تا 10 کیلوگرم خواهد بود که نسبت به سال های گذشته در حجم کمتری عرضه می شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: از این هزار و 100 تن میوه حدود 650 تن میوه پرتقال شمال و 450 تن نیز سیب زرد و قرمز است.

شهرکی با اشاره به بازرسی های مشترک از داروخانه ها و واحدهای صنفی خراسان جنوبی تاکنون دو پرونده در زمینه عدم عرضه و دو پرونده در زمینه گرانفروشی در شهرهای بیرجند و فردوس پیرامون اقلام بهداشتی تشکیل و به تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار و 100 تن میوه شب عید در سردخانه بیرجند ذخیره شده است

هزار و 100 تن میوه شب عید در سردخانه بیرجند ذخیره شده است