مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-02سياسي

از آسمان هم سنگ ببارد آماده مذاکره ایم


نماینده کارگران در شورای عالی کار با بیان این که هنوز دعوت نامه برای تشکیل جلسه دستمزد شورای عالی کار به دست ما نرسیده است، گفت: چه کرونا باشد چه از آسمان سنگ ببارد آمادگی خود را برای برگزاری جلسات دستمزد کارگران اعلام می کنیم.

- ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، درباره مصوبه افزایش دو میلیون و 800 هزار تومانی حداقل حقوق کارگران در سال آینده که توسط کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده، اظهار کرد: اگر چه فرآیند تعیین دستمزد کارگران در شورای عالی کار صورت می پذیرد ولی ما این مصوبه را به فال نیک می گیریم و نقطه قوتی برای مذاکرات دستمزد سال 1399 کارگران می دانیم.

وی ادامه داد: کمیته دستمزد هفته گذشته توانست رقم سبد معیشت کارگران را به عنوان مبنای مذاکرات جدی دستمزد نزدیک پنج میلیون تومان مصوب کند، اما مصوبه کمیسیون تلفیق هم از نظر ما مبنای خوبی برای تصمیم گیری خواهد بود.

نماینده کارگران در شورای عالی کار تصریح کرد: زمانی در جلسات دستمزد شورای عالی کار، کارفرمایان به افزایش حقوق کارمندان استناد می کردند و آن را برای افزایش حقوق کارگران پیشنهاد می کردند.

اکنون که کمیسیون تلفیق افزایش 50 درصدی را برای حقوق های پایین و یک میلیون و 500 هزار تومانی کارمندان تصویب کرده، می توانیم ما هم به آن استناد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آسمان هم سنگ ببارد آماده مذاکره ایم

از آسمان هم سنگ ببارد آماده مذاکره ایم