مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:502020-03-02سياسي

رفتارهای نسنجیده به نام دین جفای آشکاردر حق علم و دین است


رییس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در بیانیه ای که به تازگی منتشر کرده نوشته است: رفتارهای نسنجیده برخی افراد به نام دین وشریعت جفای آشکار در حق علم و دین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به دنبال شیوع کروناویروس در کشور و حوادث مربوط به آن، پیامی از سوی آیت الله علی اکبر رشاد صادرشد.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرّحمن الرّحیم اللهمّ یا نور یا برهان، یا مبین یا منیر، یاربِّ اکفنا الشرور و آفاتِ الدهور، و اسئلُکَ النَّجاح یومَ یُنفخ فی الصّور.

در این ایام بلا و ابتلا، که مسؤولان کشور و هم میهنان عزیز، در شرائط فوق العاده ای به سر می برند، لازم می بینم، از باب وظیفه، نکاتی چند را معروض دارم: 1.

به متولّیان دستگاه بهداشت و درمان کشور، پزشکان و پرستاران متعهد و با شرف میهن، و دیگر مدافعان سلامت و امنیت جسم و جان ملت، که جان عزیز خویش برکف نهاده، در این لحظه های خطیر، به دل خطر زده اند، و سر از پا نشناخته، سرگرم جهادی جانانه با دشمن سلامت بشرند، و همچنین به مدیران و عوامل خدوم رسانه ی ملی که آگاهی و اطمینان را به آحاد مردم ارزانی می دارند، از عمق جان و صمیم دل خسته نباشید و دست مریزاد عرض می کنم.

بنده کمترین طلبه، از سوی ارکان حوزه های علمیه ی پایتخت جمهوری اسلامی، بر بازوان خدمت و ایثار یکان یکان این خادمان ایثارگر، فروت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارهای نسنجیده به نام دین جفای آشکاردر حق علم و دین است

رفتارهای نسنجیده به نام دین جفای آشکاردر حق علم و دین است