مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-02سياسي

دعوت از هموطنان برای مشارکت در پویش سراسری «دست یار»


جمعیت هلال احمر پیرو درخواست های متعدد و به منظور جلب مشارکت های مردمی در مقابله با ویروس کرونا در مناطق کم برخوردار کشور از عموم مردم برای شرکت در پویش سراسری «دست یار» دعوت به همکاری کرد.

- ایسنا/یزد جمعیت هلال احمر پیرو درخواست های متعدد و به منظور جلب مشارکت های مردمی در مقابله با ویروس کرونا در مناطق کم برخوردار کشور از عموم مردم برای شرکت در پویش سراسری دست یار دعوت به همکاری کرد.

با توجه به تماس های مکرر مردمی برای کمک به تامین وسایل حفاظت فردی در مناطق کم برخوردار کشور، جمعیت هلال احمر اقدام به راه اندازی پویش دست یار و جمع آوری کمک های مردمی برای تامین وسایل حفاظت فردی (ماسک، مایع ضدعفونی کننده، دستکش و …) برای خانواده های کم بضاعت، نقاط حاشیه ای و آسیب خیز و مناطق محروم کشور کرده است.

بر این اساس مردم نوعدوست کشورمان می توانند کمک های نقدی خود را به حساب 99999 هلال احمر نزد تمامی بانک ها یا به شماره کارت های 6104337999999996 نزد بانک ملت و 5894631850259730 نزد بانک رفاه کارگران واریز کنند.

همچنین کد دستوری #112* نیز برای دریافت کمک های مردمی فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از جمعیت هلال احمر استان یزد، بدیهی است هرگونه اقدام پیشگیرانه ای بدون مشارکت آحاد مردم امکان پذیر نخواهد بود؛ بنابراین برای حفاظت از خود و خانواده باید از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از هموطنان برای مشارکت در پویش سراسری «دست یار»

دعوت از هموطنان برای مشارکت در پویش سراسری «دست یار»