مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:502020-03-02سياسي

خیران اصفهانی نذر سلامت برپا کنند


رییس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خیران اصفهانی نذرشان را در حوزه سلامت ادا کنند تا با همدلی از این مرحله بحرانی گسترش بیماری کورنا کووید 19 عبور کنیم.

- کوروش محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پیشگیری از شیوع کرونا کووید 19 با رسیدگی بهداشتی در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار در اولویت برنامه های کمیسیون اجتماعی شورای شهر اصفهان قرار گرفته است.

وی افزود: روز گذشته با همت شهرداری منطقه ده و درمانگاه خیریه ثامن الائمه دو هزار ماسک یکبار مصرف تهیه و در بین معتمدان منطقه حصه قرار داده شد تا در بین خانوارها توزیع کنند.

رییس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه پیشگیری و مراقبت های فردی بهترین راه ممانعت از شیوع کرونا کووید 19 است، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم کمیسیون اجتماعی شورای شهر رسیدن به عدالت اجتماعی در بین شهروندان کلانشهر اصفهان است که در این راستا با توجه به شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا کووید 19، خدمت رسانی در حوزه سلامت در بین مردم در اولویت برنامه ها قرار گرفته است.

وی بیان داشت: در منطقه حصه، فرهنگسرای فاخری در حال ساخت است که با بهره برداری از این فرهنگسرا به بسیاری از نیازهای ساکنان این منطقه _که همواره بیشترین مشارکت های فرهنگی و سیاسی را داشتند_، پاسخ داده می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران اصفهانی نذر سلامت برپا کنند

خیران اصفهانی نذر سلامت برپا کنند