مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:252020-03-02حوادث

پسر جوان پدر و مادرش را کشت و به 2 بار قصاص محکوم شد


مرد جوانی که در یک اختلاف خانوادگی پدر و مادر خود را به قتل رسانده بود در حالی از سوی دادگاه به دو بار قصاص محکوم شده که احتمال می رود اولیای دم با گذشت از قصاص او را عفو کنند.

- ، رسیدگی به این پرونده از 30 خرداد سال 97 با اعلام گزارش دو قتل به مرکز فوریت های پلیسی 110، در خیابان دماوند آغاز شد و مأموران پس از مراجعه به محل جنایت مشاهده کردند که زن و شوهری 48 و 56 ساله در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی با اصابت گلوله به ناحیه سر به قتل رسیده اند.

مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحقیقات از فرزندان مقتولان را شروع کردند.

اما تناقض گویی ها در اظهارات علیرضا 32 ساله و غلامرضا 29 ساله موجب شد تا هر دو برادر با دستور قضایی بازداشت و به اداره پلیس منتقل شوند.

علیرضا پسر بزرگتر پس از حضور در آگاهی مدعی شد 3 مرد نقاب پوش وارد خانه شدند و به سمت پدر و مادرم شلیک کردند و پس از آن هم برای نجات جانم عنوان کردند که باید برادرت را به قتل برسانی.

بعد هم اسلحه ای به من دادند و زمانی که غلامرضا وارد خانه شد به ناچار به سمتش شلیک کردم که گلوله به دست برادرم اصابت کرد اما او توانست از صحنه بگریزد و در خانه را قفل کند.

با این اتفاق 3 مرد نقاب پوش با قمه به سمت من حمله ور شدند و هر دو دستم را بشدت مجروح کردند و پس از آن هم از خانه ما گریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسر جوان پدر و مادرش را کشت و به 2 بار قصاص محکوم شد

پسر جوان پدر و مادرش را کشت و به 2 بار قصاص محکوم شد