مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 06:062020-03-02اقتصادي

بازداشت 37 اخلاگر بازار ارز/تشکیل 10 پرونده مهم در زمینه احتکار ماسک و مواد ضدعفونی


دادستان تهران از بازداشت 37 اخلالگر بازار ارز در روزهای اخیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دادسرای عمومی و انقلاب تهران، متأسفانه هم زمان با شیوع بیماری کرونا در کشور و افزایش تقاضای مردم جهت خرید مواد ضد عفونی کننده، ماسک، دستکش و سایر اقلام بهداشتی برای مراقبت های شخصی متأسفانه عده ای از اشخاص سود جو و فرصت طلب به بهانه کسب سود دست به خرید و انبار کردن انبوه این قبیل کالاها و احتکار آنها زده اند و توجهی به رنج و سختی مردم و هموطنان خود نداشته و به دنبال آن بودند که این اقلام را با قیمت گزاف به فروش رسانند.

در هفته گذشته تعداد 10 فقره پرونده مهم در این رابطه تشکیل و قریب به 4 میلیون عدد ماسک و نیز مقادیر زیادی از سایر اقلام از قبیل دستکش و تب سنج کشف شد.

متأسفانه در این میان مشاهده می شود که عده ای از این قبیل سوداگران به دنبال قاچاق و خارج کردن این اقلام به کشورهای دیگر هستند که تعداد 21 نفر متهم در این رابطه تا کنون دستگیر و در میان آنها تعدادی اتباع کشورهای خارجی نیز هستند.

لازم به ذکر است در مرحله اول در خصوص تعداد 11 نفر از این اشخاص به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق احتکار مایحتاج عمومی کیفرخواست صادر و پرونده جهت رسیدگی به دادگاه انقلاب شعب ویژه رسیدگی به اخلالگران در نظام اقتصادی ارسال شده که به زودی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 37 اخلاگر بازار ارز/تشکیل 10 پرونده مهم در زمینه احتکار ماسک و مواد ضدعفونی

بازداشت 37 اخلاگر بازار ارز/تشکیل 10 پرونده مهم در زمینه احتکار ماسک و مواد ضدعفونی