مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-02سياسي

آغاز سومین انتخابات اسراییل


حدود شش میلیون و 453 هزار شهروند اسراییلی واجد شرایط از ساعت هشت صبح به وقت محلی امروز (دوشنبه) پای صندوق های رای رفتند، رای گیری تا ساعت 10 شب به وقت محلی ادامه خواهد داشت.

- حدود شش میلیون و 453 هزار شهروند اسراییلی واجد شرایط از ساعت هشت صبح به وقت محلی امروز (دوشنبه) پای صندوق های رای رفتند، رای گیری تا ساعت 10 شب به وقت محلی ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، فراکسیون های سیاسی در اسراییل تاکنون از تشکیل دولت ائتلافی بازمانده اند و همین امر منجر به برگزاری سومین انتخابات ظرف یک سال شده است.

این بار بعد از خروج تعدادی از لیست های کوچک 29 لیست وارد گوردونه رقابت شده اند که کمترین تعداد لیست های انتخاباتی از سال ها پیش در تاریخ انتخابات رژیم صهیونیستی است.

در سایه شیوع ویروس کرونا وزارت بهداشت اسراییل اعلام کرد، 5630 اسراییلی در قرنطینه و در صندوق های اخذ رای ویژه رای خود را خواهند انداخت، همچنین اسراییلی هایی که علائم ویروس کرونا دارند از حاضر شدن در مراکز اخذ رای منع شده اند.

کمیته انتخابات اسراییل گفت: رای گیری در بقیه مراکز اخذ رای امن است.

در این حین بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر موقت اسراییل و بنی گانتس، رقیب انتخاباتی اش درباره انتشار شایعات مربوط به ویروس کرونا به منظور جلب آرای بیشتر اتهاماتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز سومین انتخابات اسراییل

آغاز سومین انتخابات اسراییل