مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 05:502020-03-02سياسي

گروه های جهادی چهارمحال و بختیاری پای کار مبارزه با کرونا


مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه‎ های جهادی چهارمحال و بختیاری پای کار مبارزه با کرونا هستند، گفت: با کمک گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان در راستای مبارزه با این ویروس قرارگاهی جهادی تشکیل شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه گروه‎ های جهادی چهارمحال و بختیاری پای کار مبارزه با کرونا هستند، گفت: با کمک گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان در راستای مبارزه با این ویروس قرارگاهی جهادی تشکیل شده است.

مرتضی کریمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ویروس کرونا و راه های مقابله با آن، اظهار کرد: حداقل کاری که مردم در مواجهه با این ویورس می توانند انجام دهند این است که استرس، اضطراب و احساس یاس و ناامیدی را از خود دور کنند.

وی با اشاره به نقش مردم در حل بسیاری از مشکلات، تاکید کرد: مردم در حل این مشکل می توانند بازوی توانمند دولت بوده و با حضور و همبستگی خود در میدان، برای کسانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری هستند، انگیزه و ایجاد روحیه مضاعفی باشند.

کریمی با بیان اینکه گروه‎ های جهادی چهارمحال و بختیاری پای کار مبارزه با کرونا هستند، افزود: با کمک گروه های جهادی بسیج دانشجویی استان در راستای مبارزه با این ویروس قرارگاهی جهادی تشکیل شده که دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی چهارمحال و بختیاری پای کار مبارزه با کرونا

گروه های جهادی چهارمحال و بختیاری پای کار مبارزه با کرونا